Група 02/19


Підручники за посиланням:
1. https://drive.google.com/open?id=1Qh_YYsNHdUKVwZOZSUulpdI0MwHT3l60
2. https://drive.google.com/open?id=1NmCkHK02R0zIlRjwfZgPLUJEG6oB097i
3. https://drive.google.com/open?id=1tP8r1knFwAOSAWPvrhUnw98XhaYeeLq3



Завдання на 16 березня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Генератори. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, §16.3.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які роботи проводять для генераторів та реле-регуляторів?
2) Назвіть причини зміни кольору колектора генератора?
3) Як діагностують генератори?
4) Назвіть роботи, які проводять при обслуговуванні генераторів.

Завдання на 18 березня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту генераторів." джерело 3, §12.2 .

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть обладнання для ремонту генераторів.
2) Як визначити міжвиткове замикання?
3) Опишіть способи перевірки генератора.
4) Як відновлюють пошкоджені дроти?


2. Опрацюйте матеріал з теми "Система освітлення та сигналізації. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, §16.5.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть основні несправності приладів освітлення.
2) Які роботи ТО проводяться?
3) Як правильно відрегулювати потік світла фар?
4) Які прилади діагностування ви знаєте?



Завдання на 19 березня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту системи  освітлення та сигналізації." джерело 3, §12.4.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть обладнання для ремонту системи.
2) Опишіть ремонт фари.
3) Опишіть перевірку роботи приладів системи та виявлення недоліків.




Завдання на 20 березня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Система запалювання. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, §16.4.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть прилади для діагностування запалювання.
2) Які основні несправності системи запалювання, їх причини?
3) Опишіть процес регулювання кута випередження запалювання.
4) Які роботи ТО проводяться для приладів запалювання?


2. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Штангенінструменти, їх будова і правила користування"   за посиланням, та дайте відповіді на питання:

Посилання:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:
1) Які види штангенінструмента існують?
2) Яку будову має ШЦ-1?
3) Для чого призначений штангенрейсмас?
4) Як користуватися Шкалою Ноніуса?
5) Яку точність вимірювання забезпечує штангенінструмент?

Завдання на 27 березня 2020р.

1. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Мікрометричні інструменти, їх будова і правила користування"   за посиланням, та дайте відповіді на питання:

Посилання1:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80_(%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82)

Посилання2: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%80

Посилання3:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%80

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:
1) Які види мікрометричного інструмента існують?
2) Яку будову має гладкий мікрометр?
3) Для чого призначений мікрометричний внутрішньомір?
4) Як користуватися шкалою Ноніуса?
5) Яку точність вимірювання забезпечує мікрометричний інструмент?



Завдання на 30 березня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту системи  запалювання." джерело 3, §12.3.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть основні несправності системи запалювання, їх причини?
2) Які основні несправності виникають в переривачах - розподільниках, їх причини?
3) Як перевіряють працездатність переривача - розподільника?
4) Як перевірити справність катушки запалювання? свічки запалювання?

Відео до теми: https://www.youtube.com/watch?v=IFXT3o2PhrM



Завдання на 01 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Зчеплення. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, §17.1, 17.2.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Назвіть основні несправності зчеплення, їх причини?
2) Як регулюється вільний хід педалі зчеплення?
3) Які роботи ТО проводять для зчеплення?
4) Що значить зчеплення ""веде? "буксує"?

Відео до теми:  https://www.youtube.com/watch?v=z1LcemDNsz0


Завдання на 02 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту зчеплення." джерело 3, §13.1.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Як ремонтують картер зчеплення?
2) Як ремонтують ведений диск?
3) Як ремонтується корзина зчеплення?
4) Які роботи виконують при ремонті привода?

Відео до теми:   https://www.youtube.com/watch?v=ZxuM9fi7iIk



2. Опрацюйте матеріал з теми "Коробка передач. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, §17.6.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які основні несправності виникають в КЗП?
2) Назвіть ознаки несправностей КЗП.?
3) Які роботи виконують під час ТО?

Відео до теми:https://www.youtube.com/watch?v=ZTZZcvKXzp0


Завдання на 03 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту коробок передач." джерело 3, §13.2.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які дефекти виникають в КЗП?
2) Як ремонтується картер КЗП?
3) Як відновлюють вали? Шліци? Шестерні?

Відео до теми:
1. https://www.youtube.com/watch?v=3h2GbT6D8_0
2. https://www.youtube.com/watch?v=d90yp3UQQkI


2. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Мікрометричні інструменти, їх будова і правила користування"   за посиланням.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

Посилання1:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80_(%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82)

Посилання2: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%80

Посилання3:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%80


Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які види мікрометричного інструмента існують?
2) Яку будову має гладкий мікрометр?
3) Для чого призначений мікрометричний внутрішньомір?
4) Як користуватися шкалою Ноніуса?
5) Яку точність вимірювання забезпечує мікрометричний інструмент?


Завдання на 06 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Ходова частина. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи." джерело 2, Розділ 18-19.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які роботи виконують при ТО підвісок?
2) Як діагностують стан рам?
3) Назвіть основні несправності шин.
4) Як встановлюють розвал-сходження?

Відео до теми:
1. https://www.youtube.com/watch?v=vVs4JFhEPdU
2. https://www.youtube.com/watch?v=VdpZZ_50cvg
3. https://www.youtube.com/watch?v=YZWsZGmdabY



Завдання на 07 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту ходової частини. " джерело 3, Розділ 14.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Як діагностується ходова частина?
2. Як перевіряють та ремонтуть рами автомобілів?
3. Які несправності виникають у колес, їх усунення?
4. Як замінити шарову опору? Амортизатор?


Відео до теми:
1. https://www.youtube.com/watch?v=thlj6v5FOz8
2. https://www.youtube.com/watch?v=N66hiseSoDs

2. Опрацюйте матеріал з теми "Рульове керування без підсилювача. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи. " джерело 2, §20.3, 20.4 та дайте відповіді на питання:

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які несправності виникають у рульових керувань?
2. Як діагностують рульові керування
3. Які роботи ТО треба робити?
4. Як регулюють вільний хід керма  механізма "шестерня- рейка"?


Відео до теми:  https://www.youtube.com/watch?v=0PxQAAxKF3Q&list=PLhrt8WYeOEGkOa7qRnB9wkBubOVHCyblD



Завдання на 08 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту рульового керування без підсилювача. " джерело 3, §15.1, та дайте відповіді на питання:

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Як ремонтують механізм "черв'як - ролік" ?
2. Як ремонтують механізм "шестерня - рейка" ?
3. Як ремонтують механізм "гвинт - гайка"  ?
4. Які поломки виникають в рульових приводах?  

Відео до теми:
1. https://www.youtube.com/watch?v=9b_rD91RrMc
2. https://www.youtube.com/watch?v=gy_vP2QeS3U
3. https://www.youtube.com/watch?v=EUdKXxNBdAw




2. Опрацюйте матеріал з теми "Рульове керування з підсилювачем. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи. 


Рульовий гідропідсилювач
Коли двигун працює, насос гідропідсилювача подає оливу під тиском у гідропідсилювач, внаслідок чого під час повертання підсилювач розвиває додаткове зусилля, що прикладається до рульового привода. Принцип дії підсилювача ґрунтується на використанні тиску оливи на торці поршня – рейки, який створює додаткову силу, що пересуває поршень і полегшує повертання керованих коліс.
Конструкція рульового механізму із вмонтованим гідропідсилювачем дає змогу здійснювати повертання коліс і тоді, коли двигун не працює. Проте в цьому разі водій має прикладати до рульового колеса набагато більше зусилля, яке затрачається на повертання коліс і на витіснення оливи з порожнини гідроциліндра через кульковий клапан.
Насос гідропідсилювача лопатевого типу приводиться в дію від шківа колінчастого валу двигуна клинопасовою передачею через шків, закріплений на валу насоса. Вал обертається на кульковому і роликовому підшипниках у корпусі  насоса. На шліцевому кінці вала закріплено ротор, який уміщено всередині статора. Статор затиснутий між кришкою й корпусом насоса за допомогою болтів. У порожнині статора ротор ущільнюється лопатями, закладеними   в його пази. Всередині кришки насоса вміщено розподільний диск, який своєю торцевою поверхнею  притискається за допомогою пружини перепускного клапана до статора. Всередині перепускного клапана встановлений кульковий запобіжний клапан, притиснути й пружиною до сідла запобіжного клапана. Зверху до корпусу й кришки прикріплено бачок, що має сапун і сітчасті фільтри для оливи.
Як тільки двигун починає працювати, ротор насоса також починає обертатися, й лопаті під дією відцентрових сил і тиску оливи щільно притискаються до криволінійної поверхні статора. Олива з корпусу потрапляє в простір між лопатями й витісняється ними через розподільний диск у порожнину нагнітання й далі до штуцера лінії високого тиску. За один оберт ротора відбувається два цикла всмоктування і нагнітання.
Перепускний клапан сполучений із порожниною нагнітання й штуцером лінії високого тиску й перебуває під різницею тисків оливи, оскільки жиклер знижує тиск перед штуцером. Перепад тисків зростає в разі збільшення кутової швидкості обертання ротора. При досягненні певної подачі перепускний клапан відкривається й починає перепускати частину оливи в порожнину всмоктування, регулюючи тим самим тиск у лінії.
Запобіжний клапан, встановлений у середині перепускного клапана, обмежує максимальний тиск у системі (650 – 700 кПа). Він спрацьовує, коли перепускний клапан з якихось причин не справляється з регулюванням тиску в потрібних межах.

Рисунок 5.3 – Будова рульового механізму
1 – картер; 2 – гвинт; 3 – гайка; 4 – кульки; 5 – рульовий вал; 6 – корпус клапана; 7 – золотник; 8 – вал сошки; 9 – зубчастий сектор; 10 – поршень гайка.

Рульовий механізм з винесеним гідропідсилювачем застосовують у автомобілях МАЗ – 5335 ,  Особливість цього типу рульового керування  полягає у введенні до схеми приводу гідропідсилювача, виконаного у вигляді гідроциліндра, що діє водночас на сошку і повздовжню рульову тягу. Для цього гідропідсилювач 1 штоком шарнірно закріплено на кронштейні рами, а циліндр також через шарніри з'єднано із сошкою  й повздовжньою рульовою тягою. Решта елементів рульового керування такі самі, як і на загальній схемі керування.



Рисунок 5.4 – Будова гідро підсилювача винесеного типу:
1 – гідроциліндр; 2 – шток; 3 – нагнітальний трубопровід; 4 – поршень;
5 – пробка; 6 – корпус кульових шарнірів; 7 – регулювальна гайка; 8 – штовхач;
9 – кульовий палець повздовжньої тяги; 10 – кульовий  палець рульової сошки;
11 – зливальний трубопровід; 12 – кришка; 13 – корпус розподільника;
14 – кришка гідроциліндра; 15 – золотник; 16 – стакан.

Схему роботи гідро підсилювача легкового автомобіля показано на рисунку 5



Рисунок 5.5 – Сема роботи гідропідсилювача

Експлуатаційні регулювання рульового механізму

Експлуатаційні регулювання рульового керування. Справність рульового керування в першу чергу оцінюють наявністю люфту, що повинний бути дуже малим. Відповідно до заводських інструкцій люфт рульового колеса не повинний перевищувати 15°, а в нових автомобілях люфт може бути відсутній зовсім. Люфт кермового колеса потрібно перевіряти, коли керовані колеса знаходяться в положенні, що відповідає руху автомобіля по прямій. Експлуатація автомобіля з люфтом рульового колеса, що перевищує припустимий, як правило, приводить до підвищеного зносу деталей рульового керування і навіть поломці окремих його деталей, крім того, значно затруднює керування їм.
Основними причинами підвищення люфту кермового колеса є порушення кріплень його деталей або підвищений їхній знос. Усунення люфту рульового колеса здійснюється затягуванням кріплень його деталей, експлуатаційним регулюванням, а в окремих випадках заміною зношених деталей.
Експлуатаційному регулюванню піддають шарнірні з'єднання кермових тяг, зазори в підшипниках черв'яка, зачеплення ролика з черв'яком, максимальний кут повороту передніх коліс, зазори між поршнем-рейкою і зубцюватим сектором автомобіля ЗИЛ-130 і вісьове переміщення рульового колеса.
Регулюючи шарнірні з'єднання рульових тяг, необхідно пробку накінечника тяги після затягування її до відмовлення відвернути до першого положення, при якому можна її зашплінтувати. Якщо люфт при такому регулюванні не усувається, то деталі шарнірного з'єднання мають великий знос і їх необхідно замінити.
Осьове переміщення кермового колеса автомобіля ЗИЛ-130 усувають підтяжкою гайки нижнього підшипника рульового вала і його сальника. Ступінь затягування підшипника перевіряють динамометром. Момент для повертання рульового вала, відокремленого від карданної передачі, повинний бути від 3 до 8 кгм.
У рульовому керуванні автомобіля ЗИЛ-130 перевіряють і регулюють насос гідропідсилювача. Перед перевіркою і регулюванням рульового механізму варто перевірити тиск повітря в шинах передніх коліс, регулювання їхніх підшипників, стан зєднань рульових тяг, карданів, перевірити сходження і кути повороту передніх коліс. Крім того, необхідно перевірити рівень оливи в бачку насоса гідропідсилювача, натяг пасу привода, переконатися у відсутності повітря в системі підсилювача, наявності осаду чи бруду в бачку насоса чи витоку оливи в з'єднаннях трубопроводів. Виявлені несправності чи недоліки потрібно усунути. Регулювання рульового механізму перевіряють у наступному порядку. Передні колеса автомобіля встановлюють у положення, що відповідає руху по прямої, а рульове колесо - у середнє положення, після чого пружинним динамометром перевіряють величину зусилля, необхідного для повороту рульового колеса в трьох його положеннях. Першу перевірку виконують після повороту рульового колеса більш ніж на два обороти (зусилля при цьому повинно бути в, межах 0,55-1,35 кг), другу перевірку - коли рульове колесо проходить середнє положення (зусилля повинне бути від 1 до 2,3 кг при нормальному зазорі в зубцюватому зачепленні), третю перевірку - коли рульове колесо проходить середнє положення (після регулювання зазору в зубцюватому зачепленні зусилля в цьому випадку в порівнянні з зусиллям при другій перевірці повинне бути більше на 0,80-1,25 кг і бути не більш 2,8/ кг). Якщо зусилля в цих положеннях не відповідає зазначеним величинам, то рульовий механізм варто відрегулювати [6].
Регулювання рульового механізму потрібно починати з доведення величини зусилля до відповідного третього положення рульового колеса, що досягається обертанням регулювального гвинта, розташованого на кришці рульового механізму (рис. 2.1.), попередньо відвернувши його контргайку. Якщо зусилля необхідно збільшити, то гвинт варто обертати по годиннковою стрілкою, якщо зменшити - проти. Коли при такому регулюванні, не вдається досягти позитивних результатів, рульовий механізм потрібно розібрати, перевірити і відрегулювати по другому і першому положеннях. Це регулювання потрібно робити в майстерні.
Щоб перевірити тиск, що розвивається насосом гідропідсилювача, між насосом і шлангом високого тиску встановлюють пристосування (рис. 2.2.), що складається з манометра зі шкалою до 80 кг/див2 і вентиля, що перекриває подачу оливи до гідропідсилювача. Для перевірки необхідно відкрити вентиль і повернути колеса в одну зі сторін до упора; при малому числі оборотів колінчатого вала при холостому ході двигуна тиск оливи повинен бути не менш 60 кг/см2. Якщо тиск оливи менш 60 кг/см2, то вентиль потрібно повільно закрутити, стежачи за збільшенням тиску по манометрі. Якщо насос справний, то тиск повинний піднятися не менш чим до 65 кг/см2, і несправність варто шукати в механізмі рульового керування. При несправному насосі тиск не збільшиться [3].
Якщо тиск при закритому вентилі більше тиску, що був при відкритому вентилі, але не менш 60 кг/см2, то несправні обидва вузли. При перевірці не можна тримати вентиль закритим більш 15 сек, а колеса не повинні бути поверненими до упора. Температура оливи в бачку при перевірці повинна бути 65-75° С.
Рис. 2.1
Щоб замінити оливу в гідропідсилювачі, колеса необхідно повернути вліво до упора, відкрити кришку бачка, вивернути пробку картера рульового механізму і злити оливу, усі деталі гідропідсилювача промити неєтильоованим бензином і протерти їх. Після цього в бачок заливають 1 л свіжої оливи, повертають рульове колесо і залиту оливу зливають. Після промивання в пробку заливають свіжу відфільтровану оливу і при малих оборотах колінчастого вала двигуна повертають рульове колесо в крайні положення. Доливають оливу до контрольної мітки після виходу пухирців повітря. Кришку встановлюють на місце і перевіряють, чи немає підтікання при роботі двигуна на різних оборотах колінчастого вала [4].

2.2 Несправності рульового керування

Основні роботи, виконувані при технічному обслуговуванні рульового керування:
Щоденне технічне обслуговування (ЩО). Перевірити люфт рульового колеса.
Перше технічне обслуговування (ТО-1). 1. Закріпити кермову сошку.
Перевірити шплінтування гайок кульових пальців важелів поворотних цапф.
Перевірити люфт рульового колеса й у шарнірах рульових тяг.
Змастити через прес-масельнички (відповідно до карти змащення) шарнірні зєднання рульових тяг.
Перевірити рівень оливи в картері рульового механізму При необхідності долити оливу.
Перевірити після обслуговування дію рульового керування. Друге технічне обслуговування (ТО-2). 1. Перевірити шплінтування і кріплення гайок кульових пальців і важелів поворотних цапф.
Підтягти гайки клинів вилок карданів і гайку кріплення сальника шлицьового з'єднання (ЗИЛ-130).
Закріпити рульову сошку на валу і кульовий палець у рульовий сошці.
Закріпити картер рульового механізму до рами (кронштейну рами) та рульову колонку до кронштейна кабіни.
Перевірити люфт і величину зусилля, необхідного для приведення в дію рульового керування.
Перевірити кріплення рульового колеса на ходу.
Змазати через прес-масельнички зчленування рульових тяг.
Долити чи замінити (за графіком змащення) оливу в картері рульового механізму і гідропідсилювачі.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які несправності виникають у рульових підсилювачах?
2. Як діагностують рульові керування з підсилювачем?
3. Які роботи ТО треба робити?
4. Як регулюють вільний хід керма  механізма "гвинт - гайка"?



Відео до теми:
1. https://www.youtube.com/watch?v=oICY5MxOEfU
2. https://www.youtube.com/watch?v=rQdyamaDN_k
3. https://www.youtube.com/watch?v=HX5kqysjgHE



Завдання на 09 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту рульового керування з підсилювачем. " джерело 3, §15.1.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:
1. Як ремонтують  насоси підсилювача ?
2. Як ремонтують розподільник?
3. Як перевіряють працездатність підсилювача?  ?


Відео до теми:

1. https://www.youtube.com/watch?v=pyW3dAMOBcM
2. https://www.youtube.com/watch?v=IZXehxLYmuM



2. Опрацюйте матеріал з теми "Гальмівна система автомобіля. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи. " джерело 2, §20.1, 20.2.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які несправності виникають в гальмових системах?
2. Як діагностують гальма?
3. Які роботи проводять при щоденному ТО? пир ТО-1? приТО-2?  


Відео до теми:


1. https://www.youtube.com/watch?v=8ux8dOG-lis
2. https://www.youtube.com/watch?v=p6reWaypYw0
3. https://www.youtube.com/watch?v=R--RxZSMQt0
4. https://www.youtube.com/watch?v=_0cKgNE_-VA



Завдання на 10 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту гальм. " джерело 3, §15.2.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Як ремонтують  гальмівні механізми ?
2. Як ремонтують гідравлічні приводи?
3. Як перевіряють працездатність гідропідсилювача гальм? 
4. Як ремонтують гідравлічні приводи гальм?


Відео до теми:

1. https://www.youtube.com/watch?v=mhvhM1ySvUM
2. https://www.youtube.com/watch?v=LzVV0tttsz0
3. https://www.youtube.com/watch?v=V5fDKkVtXWo



2. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Трикутники, їх будова і правила користування"   за посиланням:


Посилання1:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C_(%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82)

Посилання2: https://www.youtube.com/watch?v=K3JNLYdjFvg

Посилання3:  https://www.youtube.com/watch?v=rg6ewkfvd4U

Посилання4:  https://www.youtube.com/watch?v=Yc7aQ19uT3Y


Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:
1) Яки одиниці вимірювання кута існують?
2) Скількі градусів в одному радіані?
3) Для чого призначені кутники?
4) Як кутниками виконують вимірювання ?
5) Які ще бувають інструменти для вимірювання кутів?


Завдання на 13 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Конструкції рамних та несучих кузовів. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи. " джерело https://drive.google.com/open?id=1kWMmmMLT8wKo4gqUDNwGZ9HIyw3h_jk7§5.1, 7.2. 7.6.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які бувають рами автомобілів?
2. Які бувають кузова легкових автомбілів?
3. З яких елементів складаються рами? 
4. З яких елементів складаються несучі кузови?
5. Які роботи ТО проводяться?

Відео до теми:

1. https://www.youtube.com/watch?v=vrl35zha7C8
2. https://www.youtube.com/watch?v=tsE2xmS5mpU
3. https://www.youtube.com/watch?v=Nd9wqrEbyv0
4. https://www.youtube.com/watch?v=qaXKF5L0XBQ



Завдання на 14 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту рам та кузовів. " джерело 3, §14/2.

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які найчастіше виникають недоліки у рам автомобілів?
2. Як відновлюють кузова легкових автомбілів?
3. Яке обладнання використовують для ремонту рам та кузовів рами? 

Відео до теми:

1. https://www.youtube.com/watch?v=qZ10SzDuwAw
2. https://www.youtube.com/watch?v=HOQbQwustKo
3. https://www.youtube.com/watch?v=z0kNBiKdsXo


2. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Інструмент для контролю різьби, їх будова і правила користування."   за посиланням:


Посилання1:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D1%8C%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B5_%D0%B7%27%D1%94%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

Посилання2: https://www.youtube.com/watch?v=cFsrWqWKPVk

Посилання3:  https://www.youtube.com/watch?v=CIkFoCRv0oY


Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Яка буває різьба?
2) Чим відрізняється метрична різьба від дюймової?
3) Як можна нарізати зовнішньої різьбу? внутрішню різьбу?
4) Чим  перевіряють параметри зовнішньої різьби? внутрішньої різьби?


Завдання на 15 квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Додаткове обладнання. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи " джерело https://drive.google.com/open?id=1kWMmmMLT8wKo4gqUDNwGZ9HIyw3h_jk7 §7.3, 7.4

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Які найчастіше виникають недоліки у замків дверцят?
2. Яке ТО проводиться для додаткового обладнання?
3. Яке обладнання використовують для ТО додаткового обладнання? 

2. Допуски та технічні виміри. Опрацюйте матеріал з теми "Можливі помилки при вимірюванні та способи їхнього попередження"   за посиланням:


Посилання1:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

Посилання2: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8C

Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1) Які бувають похибки, чому виникають?

2) Що називають "паралакс"?

3) Як досягається зменшення похибок?




Завдання на  16  квітня 2020р.

1. Опрацюйте матеріал з теми "Методи та способи ремонту додаткового обладнання. " за відео:

Відео до теми:

1. https://www.youtube.com/watch?v=OyHWA6YB07k

2. https://www.youtube.com/watch?v=xG-Jn8Pwwj0

3. https://www.youtube.com/watch?v=yCXPq0KG9nE

4. https://www.youtube.com/watch?v=PkxV_6xyz1Y

5. https://www.youtube.com/watch?v=nXtingc_GLU


Домашнє завдання: Дайте відповіді на контрольні питання:

1. Як ремонтують додаткове обладнання легковика?
2. Як відновлюють лебідку?
3. Як ремонтують агрегати механізму під'йома платформи? 

Коментарі

Популярні публікації